Clean

Inovatívny značku parfumov Clean založila v roku 2003 Randi Shinder - špecialistka na lifestylové značky. Ide o pomerne mladú firmu, ale vďaka originálnemu konceptu a jedinečným vôňam si rýchlo získala pozornosť zákazníkov po celom svete.

Hlavnú myšlienku prezrádza už sám názov. Clean znamená "čistý" a presne také sú parfémy, ktoré púšťa do sveta. Hlavné líniu čistých, nekomplikovaných, takzvane každodenných vôňou jasne naznačil už prvý parfum Clean inšpirovaný vôňou mydla. V roku 2005 nasleduje Clean Fresh Laundry, ktorý evokuje vôňu čerstvo vypraného prádla. Ide opäť o výrazne mydlovou vôni sa zásadným akcentom limetky a posekanej trávy. Tento typ vôňa je vhodný pre voľné chvíle, víkend v prírode, najlepšie k nemu sedí džínsy a tielko. Rozhodne nejde o vôňu vhodnú pre každého, nebude fascinovať davy, ale je veľmi zaujímavá, prirodzená a nevtieravá, čím si získala početnú obec fanúšikov.

Všetky parfumy Clean majú veľmi podobný minimalistický dizajn flakónov a odlišujú sa farbou skla. Do tyrkysovo zelené je odetý ďalší parfum Clean Rain. Ten predstavuje v rade Clean asi nejklasičtěji poňatý parfum a inšpirácie je opäť skrytá rovno v názve. Vôňa dažďa je v skutočnosti premyslenou kompozíciou vodných akcentov s trochou kvetov. Najviac ženskú a zmyselnou vôňou je Clean Skin. Asi vás neprekvapí, že má zachytávať vôňu nahej kože. Patrí medzi pižmovo kvetinové vône, je veľmi hrejivá, ženská a má veľkú výdrž. Podobne ženský, sofistikovaný a zmyselný parfum je Clean Ultimate. Očarujúce kombinácia citrusových plodov a kvetinových tónov sa záchvevy vzácnych exotických drevín je priamo stvorená pre silné a zároveň hravé ženy, ktoré sa chcú cítiť dobre a svoju spokojnosť vedia dať najavo.

Najpredávanejšie
Značka
KATEGÓRIE
ZNAČKY
Obľúbené
Zobraziť všetky značky