Problémy s doručením

Ak doručenie Vašej objednávky trvá dlhšie, ako 7 dní, prekontrolujte nami zaslané informácie vo Vašej emailovej schránke:

1) Skontrolujte potvrdenie objednávky, či ste správne zadali telefónny kontakt. Ak žiadne potvrdenie neprišlo, skontrolujte schránku Hromadné a Spam, prípadne kontaktujte našu zákaznícku linku s číslom objednávky.

2) Skontrolujte, prosím, či vám bol doručený e-mail o expedíciu objednávky, v ktorom zasielame sledovacie odkaz aj číslo balíčka. Sledovacie odkaz sa stáva funkčným až po fyzickom prevzatí balíčka dopravcom. Ak žiadny email doručený nebol, zrejme ešte nebola objednávka z nejakého dôvodu odoslaná. Pre bližšie informácie kontaktujte našu zákaznícku linku.

3) Ak sme objednávku už odoslali, môžete pomocou čísla balíčka a sledovacieho odkazu zistiť, kde sa zásielka práve nachádza. Pre informácie o doručení, zmenu adresy, alebo času doručenia, kontaktujte prosím prepravcu.

4) Ak dopravca balíček stratil, alebo doručil poškodený, obratom nás, prosíme, kontaktujte.


Sledovanie zásielok

Všetky zásielky odosielame prepravcom Zásielkovňa, ktorý je doručí dopravcovi, ktorého ste si zvolili. Z tohto dôvodu všetky sledovania zásielok zadávajte prosím na stránkach Zásielkovňa.

Zásielkovňa sledovanie zásielky
Slovenská Pošta sledovanie zásielky
GLS Kuriér sledovanie zásielky